Обурення – це нічого. Бланки скарг для перетворення обурення в результат

Бланки скарг для перетворення обурення в результат

Щоразу після подорожчання вартості проїзду в маршрутках люди обурюються якістю послуги, якою “торгують” перевізники. Одразу згадують про брудний салон, пошарпані сидіння,  куріння водія за кермом та інші неприємні сторони поїздки, за яку пасажир платить досить суттєву ціну.  Як правило, таке обурення закінчується порожніми балачками, і знущання над споживачем транспортної послуги не припиняється.  Натомість якщо людина витратить десять-двадцять хвилин свого часу на підготовку та подання обгрунтованої скарги, то цим запустить досить потужний механізм реагування. Навіть одна скарга може в результаті усунути порушення, а масові скарги здатні взагалі кардинально змінити ситуацію.

Що стосується “маршруток”, то скарги в цій сфері мають особливе значення.

Важливість скарг від пасажирів

Як ми писали раніше, перевізників для обслуговування приміських маршрутів, що поєднують Вишневе з Києвом, обирає конкурсний комітет Київської облдержадміністрації, куди входять у співвідношенні 50/50 представники органів влади і громадських організацій. На конкурсі заслуховується вся інформація про перевізника, в тому числі про наявність скарг від пасажирів.  Тому кожна скарга на перевізників дасть можливість конкурсному комітету обрати того перевізника, який добросовісно надає якісні послуги.

В період між конкурсами (3-5 років) скарги також мають суттєве значення. Перевізники обслуговують певний маршрут на підставі договору, укладеного з облдержадміністрацією,  яким зокрема передбачено обов’язки перевізника.

Особливо цікаві положення договору про відповідальність перевізника, — як правило, три підтверджені факти порушення умов договору є підставою для його припинення.

До речі, саме для з’ясування точного переліку обов’язків перевізника депутат Сергій Нагорняк зробив запит до управління інфраструктури КОДА про надання копій усіх договорів з перевізниками у вишнівському напрямку, вони будуть оприлюднені після одержання.

Шановні вишнівчани! Не будьте пасивними, захищайте свої права!

Для цього нами розроблено бланки скарг до Управління інфраструктури КОДА і обласного управління Держпродспоживслужби.  У бланках достатньо заповнити відомості про заявника, маршрут, час порушення і обрати одне чи декілька порушень. Заповнені скарги можна відправити поштою, або відсканувати (щоб був підпис) та направити на електронну адресу органу влади. Що стосується скарг до обласного управління Держпродспоживслужби, то їх можна подати безпосередньо в приймальню, адже обласне управління розташоване у м. Вишневому, на вулиці Балукова, 22.

Всього коментарів: 13
  • Лариса
    • Автор: Лариса
    • Додано: 3 Серпня, 2018/10:14

    Водій маршрутки Бережани-Тернопіль ч/з Козову номер маршрутки ВО0974ВМ в грубій формі відповів цитую”нікуди я ****неїду” коли ви відправляється до Вербов… Прошу прийняти міри до цього водія він незважає чи то вагітна жінка чи пенсіонерка чи дитина до всіх однаково говорить

    Відповісти
  • Марія
    • Автор: Марія
    • Додано: 20 Грудня, 2018/23:48

    Добрий вечір!
    Водій автобуса львів—добротвір 16:15 ВС 5727
    На зупинці с.Колоденці не зупинив маршрутки і це не перший раз прошу прийняти міри а ні звертатимусь вище. Дякую!

    Відповісти
  • Мар'яна
    • Автор: Мар'яна
    • Додано: 31 Травня, 2019/09:20

    Зверніть увагу на технічний стан автобуса – маршрут 24, який здійснює перевезення у с.Хриплин. Номерний знак АТ 0729 АА. Транспортний засіб у жахливому стані, таке враження, що автобус під час руху розвалиться на запчастини. Дуже просимо, зверніть увагу – це для безпеки життя і здоров’я пасажирів.

    Відповісти
  • МАША
    • Автор: МАША
    • Додано: 2 Червня, 2019/21:56

    Доброго дня. Турбую стосовно маршрута 313( Водії мають якийсь графік???) Чому в місті Українка доводиться стояти 40-45 хвилин ( хоча на автовокзалі впевненно говорять , що 20-25 хвилин !!!!)чекаючи поки набеться повнісінька і потім (без кондиціонера , а це хвилинку заміський рейс і має бути!!!!! Сьогодні 2.06 в 21.30 рейс 3075!!!!інцидент ( підкажіть водіям 313, що ХАМИТЬ пасажирам не повага , все ж таки в свері послуг працюють і людей слід хоч поважати.. Даю водію 5 гр.. , а мені у відповідь у грубій формі на весь салон , немов я безкоштовно!!! Що немає такого тарифу… Вибачте, звідки я знаю.. В салоні НЕМАЄ жодної вивіски про тарифи.. ПО-друге, поясніть водію що якщо пассажир має проїхати 4 зупинки він не скотиняка( як відносяться водії до пассажирів що на Київ не їдуть!!!.. А по трете водію зробила зауваження чому так довго стоїмо в 20.47 уїхала маршрутка.. 30.75 підїхав о 21.00 … тобто ми чекали 40 хвилин!!!!…. так у відповідь на мое питання я вислухала, що ГРАМОТЕЙКА..що маю ротяку закрити.. Вибачте, неможу мовчати!! Ми хочемо крокувати до Европи, а з такими послугами як рейс 313 далеко не дійдемо..

    Відповісти
  • Катерина
    • Автор: Катерина
    • Додано: 19 Червня, 2019/11:29

    Добрий день!
    Підкажіть, чи можна подати скаргу таким чином на перевізника що зареєстрований у Ковелі?

    Відповісти
  • Віта
    • Автор: Віта
    • Додано: 12 Жовтня, 2019/01:42

    Водій автобуса Київ – Нововолинськ, який відправився 11.10.2019 о 21:00 з Автовокзалу центральний, не порахував запотрібне посадити людей з квитками купленими через інтернет сайт, а посадив людей в яких взагалі не було квитків, обгрунтувавши це так:”Якби ви заплатили мені, я б вас посадив, а так…..”, а з Рівного взагалі набрав повно стоячих, хіба це нормально, як можна брати на таку відповідальні роботу таких безтолкових і жадібних….. Навіть людьми не назвеш!

    Відповісти
  • Світлана
    • Автор: Світлана
    • Додано: 10 Грудня, 2021/09:26

    Доброго ранку сьогодні водій маршрутки Рівне – Мала Совпа о 8год. В селі Великі Межирічі збив собаку навіть непосигналив на швидкості на очах дітей. Прийміть міри

    Відповісти
  • Ігор
    • Автор: Ігор
    • Додано: 5 Січня, 2022/09:35

    Доброго дня. Крик душі , на свята а точніше на різдво я неможу поїхати в гості до родичів в м. Бережани Тернопільської обл тому що не їздять автобуси в довідках авто вокзалів відповідають що не хочуть їздити перевізники. І що я маю робити як поїхати до родичів ( до мами і до тата) на свята?

    Відповісти
  • Юрій
    • Автор: Юрій
    • Додано: 12 Січня, 2022/20:15

    Перевізник Зарецька О.А на моє запитання ” чому був відсутній рейс” просто послала на..й

    Відповісти
  • Ірина
    • Автор: Ірина
    • Додано: 26 Січня, 2022/18:15

    [email protected]
    Не можу відкрити бланки скарг. Допоможіть, як це зробити

    Відповісти
    • Vladimir
      • Автор: Vladimir
      • http://cyberstation.com.ua
      • Додано: 11 Серпня, 2022/13:21

      Натисніть на посилання у кінці статті, бланк автоматично загрузиться на вашкомп’ютер.

      Відповісти
  • Сергій
    • Автор: Сергій
    • Додано: 28 Березня, 2022/11:28

    Розпочну з того шо все своє свідоме життя я завжди поступався місцем в громадському транспорті (жінкам, дітям, людям похилого віку)…
    А вчора моя вагітна дружина була вимушена стояти три години (Луцьк – Вараш) у повністю забитій маршрутці сполучення Львів – Вараш (рейс N684) маючи при цьому квиток (місце N1 чекN228380)який вона придбала на АС-1 у Луцьку
    Водій сказав що в нього всі місця зайняті і він взагалі не знає як продали білет…
    Закони не працюють
    Моральні і духовні цінності теж!!!

    Відповісти
  • Анастасія
    • Автор: Анастасія
    • Додано: 10 Травня, 2023/08:34

    Маршрутки здять не за графіком

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш e-mail не буде опубліковано.