Обурення – це нічого. Бланки скарг для перетворення обурення в результат

Бланки скарг для перетворення обурення в результат

Щоразу після подорожчання вартості проїзду в маршрутках люди обурюються якістю послуги, якою “торгують” перевізники. Одразу згадують про брудний салон, пошарпані сидіння,  куріння водія за кермом та інші неприємні сторони поїздки, за яку пасажир платить досить суттєву ціну.  Як правило, таке обурення закінчується порожніми балачками, і знущання над споживачем транспортної послуги не припиняється.  Натомість якщо людина витратить десять-двадцять хвилин свого часу на підготовку та подання обгрунтованої скарги, то цим запустить досить потужний механізм реагування. Навіть одна скарга може в результаті усунути порушення, а масові скарги здатні взагалі кардинально змінити ситуацію.

Що стосується “маршруток”, то скарги в цій сфері мають особливе значення.

Важливість скарг від пасажирів

Як ми писали раніше, перевізників для обслуговування приміських маршрутів, що поєднують Вишневе з Києвом, обирає конкурсний комітет Київської облдержадміністрації, куди входять у співвідношенні 50/50 представники органів влади і громадських організацій. На конкурсі заслуховується вся інформація про перевізника, в тому числі про наявність скарг від пасажирів.  Тому кожна скарга на перевізників дасть можливість конкурсному комітету обрати того перевізника, який добросовісно надає якісні послуги.

В період між конкурсами (3-5 років) скарги також мають суттєве значення. Перевізники обслуговують певний маршрут на підставі договору, укладеного з облдержадміністрацією,  яким зокрема передбачено обов’язки перевізника.

Особливо цікаві положення договору про відповідальність перевізника, — як правило, три підтверджені факти порушення умов договору є підставою для його припинення.

До речі, саме для з’ясування точного переліку обов’язків перевізника депутат Сергій Нагорняк зробив запит до управління інфраструктури КОДА про надання копій усіх договорів з перевізниками у вишнівському напрямку, вони будуть оприлюднені після одержання.

Шановні вишнівчани! Не будьте пасивними, захищайте свої права!

Для цього нами розроблено бланки скарг до Управління інфраструктури КОДА і обласного управління Держпродспоживслужби.  У бланках достатньо заповнити відомості про заявника, маршрут, час порушення і обрати одне чи декілька порушень. Заповнені скарги можна відправити поштою, або відсканувати (щоб був підпис) та направити на електронну адресу органу влади. Що стосується скарг до обласного управління Держпродспоживслужби, то їх можна подати безпосередньо в приймальню, адже обласне управління розташоване у м. Вишневому, на вулиці Балукова, 22.

Соціальні мережі:

Поділитися: