Покроковий алгоритм створення ОСББ

Набрид безлад і безгосподарність, які панують у вашому будинку та на прибудинковій території? Не хочете миритися з халатністю працівників ЖЕКу?  Не задовольняє рівень надання житлово-комунальних послуг? Хочете знати, куди ідуть гроші, які ви щомісяця виплачуєте за утримання житла?

У такому разі треба взяти справу у свої руки!

Створення ОСББ (об’єднання співвласників багатоповерхових будинків будь-якої форми власності з числа тих, хто приватизував чи придбав квартиру) – шлях до самостійного господарювання на своїй території.

Для цього потрібно:

  1. Створити ініціативну групу не менше ніж з 3-х осіб – власників житла;
  2. Провести агітаційно-роз’яснювальну роботу серед мешканців, попередньо склавши список;
  3. Розробити проект статуту ОСББ;
  4. Знайти кандидатів у правління;

Провести загальні установчі збори, де буде основне питання – затвердження статуту (типовий статут ОСББ – на веб-порталі Верховної Ради (htth//zakonl.rada.gov.ua). Збори вважатимуться легітимними, якщо на них присутні не менше 50% власників квартир будинку. Якщо немає кворуму – назначається інша дата.
Рішення приймають шляхом поіменного голосування – кожен має один голос, незалежно від площі або кількості власності в будинку. Рішення вважають затвердженим, якщо за нього проголосували не менше 2/3 присутніх.

Не пізніше як за 14 діб до проведення зборів письмово (під розписку) попередити всіх мешканців листом, у якому повідомити хто ініціатор проведення зборів, коли і де вони відбудуться, порядок денний.

Зареєструвати ОСББ у відповідних державних органах.

Перелік документів:

  • Реєстраційна картка-заява (зразок оформлення надано в постанові Кабміну від 11.10.2002 №1521 «Про реалізацію ЗУ «Про ОСББ», додаток № 1);
  • Список членів ОСББ, складений відповідно до постанови Кабміну № 1521 (додаток № 2);
  • Протокол установчих зборів із рішенням щодо створення ОСББ.

Відкрити банківський рахунок ОСББ, куди будуть перераховувати квартплату мешканців.

При прийнятті свого будинку на баланс ОСББ, необхідно:
– Скласти акт прийому-передачі комісією, у складі якої будуть і працівники РДА, яка визначає технічний стан будинку. Згідно з цим актом можна вимагати капітального ремонту.

– Укласти договори про надання комунальних послуг з постачальниками холодного та гарячого водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання, газопостачання тощо.

І господарюйте!

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш e-mail не буде опубліковано.

Соціальні мережі:

Поділитися: